Wednesday, April 7, 2010

Heartless 4 [ My Misty Life]

Really tired......that's too much.
Yeah.
My life, the topsy- turvy ride of life
outrageously ran off- track...
my life is plunged into sheer darkness..

Too many things happen against me...
I haven't recover yet from the loss of two friends 
at least I still wanna be friends?or wad?
wad I need is time...I can't take on the burden so fast
It's pressuring, intoxicating and yet unsurmountable...

_____________________________________________
曾经想过
好想睡下去
然后不再醒来
但是我不能当个背叛者
我有的,远远不及好多人的
但就是因为那些我有的
我才能找到
我最幸福的东西

曾经想过
若有一天只剩下我
我能坚强的走下去么?
我能负起那份责任么?
我有那份勇气么?
我能么?
太多的未知数
却无法看见答案

曾经想过
我的未来
没有你在
我,能豁出去么?
我能抛弃一切
去奔往那最终的阳光?
去紧握已失去的东西?
去追求那份不可能?

穷途末路
登峰造极
我,
能么?

No comments:

Post a Comment